Friday, May 8, 2009

exam..

hari exam sudah semakin hampir..mengapakah saya masih bersuka ria membaca manga menonton anime dan drama sepuas hati siang dan malam tiada berhenti???angryadakah ini bererti saya sudah mengulang kaji semua subjek yang saya tiada pandai fahamwink big nosehaha..namapak sangat saya meniputongue..walau apapun,saya mesti berusaha juga menghabiskan drama dan anime yang saya sukaheart. seperti tiada tenang ini hati kalau tiada habis saya punya dramacool..ahahahagrin..apa yang saya melalut ni??slant?? ahahagrin..semacam sudah jadi gila dengan anime dan mangawink big nose.. eh, bukan dari dulu saya memang begini ka wink?? nantilah saya belajar.. hehe, rumet saya tengah study, tapi untuk ujian komputer memandu latongue..ehehe..ganbatte!! yatet-chanheart..shockedbanzai!!

No comments:

Post a Comment