Thursday, May 14, 2009

skins??

kepada semua pembaca blog, jangan keliru dengan tajuk kita pada hari ini kerana ia tidak berkaitan dengan mana-mana bahagian tubuh badan manusia, haiwan mahupun tumbuhan.. haha..nampaknya saya sudah melalut di sini. sebenarnya sya teringin sangat mahu tukar blog skin saya (yang saya sudah ubah secara manualstraight face) kepada blog skin yang banyak ada di internet. apakan daya saya malasangry dan bila saya buat tidak pandai jadi itu skin. owh, sangat tension la pada hari ini (dan selalupun memang tensionslant, apatah lagi melihat modul yang harus 'dihafal' kerana soalan exam selalunya adalah soalan 'tak lazim' yang boleh membuatkan saya menyampah lepas duduk exam dan menyesal kenapa tak baca semua termasuk yang remeh temeh dan tiada kaitan dengan pendidikangrin. ok, saya sudah emosi pula.. sabar sabar sabar.. depan saya sekarang ada buku tapi mata dan jari dan otak mahu baca manga dan tidur. rasa tidak sabar habis exam supaya boleh bercuti selama tiga minggu (IPGM sahaja). saya mahu kasi habis driving lesson supaya boleh minta puji sama kaka dan adik saya yang hanya dua orang itutongue.. hahahaha.. tiba-tiba hati merasa (salah perkataan ini, sepatutnya tulis 'berasa') sangat gembira bila ingat pasal lesen memandu. saya yang tidak pernah start kereta macam mana mahu ambil lesen nanticry?? mesti belajar bagus-bagus supaya tidak gagal dan tidak rugi bayar duit. hehehe.. sudah sudah, sambung buat nota yang dari tahun lalu tidak pandai bertambah-tambahwink big nose.

3 comments:

  1. hai kak mas.. yati nie.. sya pun nda sabar maw habis exam, dapat balik umah cepat.. (baiti jannati)..hehehe.. kak.. masa mula2 saya belajar driving pun, start keta pun tak pernah.. nervous betul.. tapi jap ja tu.. lama2 nnt ok juga tu kak.. ba.. rmai2 la kamu ambik lesen aa.. nnt sama2 kita konvoi g mana2..insyaAllah.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. Lek ba ko..
    ambil ja lesen awal2, tahun depan masing2 kita beli lori.. konvoi kita d jalan kimanis.. hahahaha...

    ReplyDelete
  3. ahahaha..ya, nt kita konvoi ramai2. klu ak nda mo bw paksa c vujie bawa, nda pun ko la yati..kaka paksa ja ko drive..hari ni sda habis exam, rasa macam ada kegilaan yang terkeluar dari otak kepala sudah ini..hahahahaha

    ReplyDelete