Wednesday, February 4, 2009

jalan2

ari aku n the team (rumet,inuth,kaka,marin,yana) p jln2 di pekn bli brg kpluan asrm Photobucket. mula2 2 aku p cimb utk mlbur kt asb, tp maigod lembab btl kaunter asb trutmnya kaunter no 3. 1 jam lebh kami jd pnuggu dekt dlm bank tu. isk2.. pans juga hati kami bertiga (aku,kaka,marin). well, xpe3 yg pntg dpt simpn (klu la).. hihi Photobucket pas tu p mkn kt dreamland n jumpa ngan musa n ye'.. tp mlg btul ari ni sbb inuth kna hadiahkn milo pns kt smpai mlecur.. huhu.. bodh pya playan.. pas ni xnk mkn kt dreamland lagi.. nt ari jumaat ni dh plan ngan kengkwn nk p shuping kt k.k Photobucket hehe.. tp aku nk bli dgcam jer... yg xtras tu xtau lg.. mudh2n aku dpt mnahan diri dari mengabeskan duit aku yg x sbrapa tu Photobucket.. amin........

No comments:

Post a Comment