Thursday, September 10, 2009

bermain dengan henpon inuth


henpon LG ice cream ni memang cantik dan nipis sangat sesuai la kalau untuk aku bermain-main dengan cameranya yang best dan terang..haha..aku main ini henpon kawan aku c inuth@Zarina Satar dengan keizinan okay..bukan curi2 tau........
.
.
.

korang kena respect aku lah sebab boleh ambil gambar sebaik ini..hahaha..ini ialah penulis blog cahyahidupku @ rumet aku yang terchenta..teruskan menyokong dunia tanpa keganasan >>peace<<
.
.
.

siapa ni arr..tia kanal oo...ngeh ngeh ngeh..terasa diri amat putih melepak dengan kuasa photoscape editing..muahaha..kim salam arr..
.
.
.
masa tengok2 hasil aku main henpon aku dapat gambar ni..ni aku memang tak ambil okay..aku sendiri tak tau saper yang sampai hati ambil picture ko macam ni jepa..tapi aku memang sampai hati lah kalau nak menguploadkan gambar candid ko nih..kim salam dengan photographer dia, nanti ambil la lagi supaya aku boleh upload lagi banyak gambar2 camnih..clap clap clap untuk mr.Jepa

No comments:

Post a Comment