Wednesday, September 9, 2009

exclusively candid

gambar candid yang aku gemari..taklah semua classmate aku ada dalam candid ni tapi aku suke tengok terutamanya gambar sendiri (haa, muntah muntah,lap sendiri)

0_o
perasan diri sangat cantik dan disukai ramai hahaha

exclusively wit my rumet..miss yatet..candid la mangkali..siap tengok cermin lagi ambil gambar tu bah..

hehe..jual jual sapa mo bli..aku jual rm1juta siapa berani beli??? jika anda berminat hubungi no 01455jari88hari9tahun

(>,<) ni waktu kat dewan..orang tengah perhimpunan kitorang syok ambik gambar..hahaha

'o'
ni masa jepa bawa glitter stick waktu malam gema muzikal kat dewan..sempat lagi pose dengan benda alah tu..hehe

>_o
ini rumet aku, jangan tak mengaku..ni curi gambar waktu kat masjid..Allahuakhbar...

;P
miss santi and inuth...gambar ni nak ambik candid tapi diorang ni sangat peka dengan camera walaupun ambil ngan henpon..edit itu mesti..hehe..anak dara mesti tayang cantek cantek..hoho

:)
haha..ada orang tu sedang tekun buat esaimen tanpa menyedari mereka jadi mangsa camera aku..muahaha..muka serius giler beb..yana dan rumet aku ni memang selalu jadi mangsa candid tapi aku tak nak la tayang lebih lebih nanti kena kompaun pla..wakaka

o_0
yeah..picture dengan miss vujiE..cuba nak buat senyuman menawan tapi jadi cendawan pula aku kat sini..hehe

o,0
aku paksa abe seli ambik gambar ngan aku, aku tipu dia aku bagi banglo sejibik kalu dia berpose ahahaha..cuba anda lihat!! ada encik jepa kat belakang sempat menayangkan mukanya, jepa kata dia pun nak banglo sejibik..sori jepa, aku tipu korang.muahaha

>.<>

No comments:

Post a Comment