Monday, September 28, 2009

jenjalan...

yay..selamat bertemu kembali dalam entry "mari beli apa yang tak patut" ini..hehehe...masa saya berjalan-jalan dengan rumet and miss santi, saya pun masuklah ke kedai walk ini shop dengan harapan akan bertemu dengan cute items yang boleh dan mampu dibeli oleh duit yang tak seberapa nak cukup dalam dompet..pusing punya pusing pusing, saya pun tertarik dengan satu item ni..warna crayon sebenarnya, tapi bukan sebarang warna ok...cosmetic crayon for skins..hooray..oooo....ini kah pula orang guna untuk lukis-lukis di muka tu (kataku dalam hati yang terlalu girang sudah)...sambil senyum-senyum dan perasan lawa saya pun mencapai item tersebut dan beralih ke rak sebelah. jumpa pula dengan pita ukur comel macam yang miss vujiE guna untuk jahit-menjahit..saya pun ambil lagi...dalam hati cakap "cukup-cukup-cukup, sudahlah tiada usin membali lagi benda-benda kurang berguna ni"..saya pun berhenti melilau di sekeliling sebab rumet saya nampak macam mo telan saya sudah beli item-item itu..hahahaha
.
.
.
.
.
colourfull body painting...sangat bersemangat melihat iklan pada cover item..macam nak buat drawing yang sama pada muka sendiri. hehe
.
.
.
.
cuma ada beberapa warna basic jer...rasa sedih sedikit di dalam hati..huhuhu
.
.
.
.
.

percubaan pertama yang tak berapa meyakinkan..tidak sanggup juga mo lukis muka sendiri tanpa ada occasion yang memerlukan..nanti orang asrama cakap saya gila pula kalau keluar bilik dengan muka berwarna-warni..hohho
.
.
.
.
.pita ukur comel ini memang sangat bergunalah bagi perempuan-perempuan yang utamakan bentuk badan dan berat sendiri..haha..saya beli untuk pameran di board saya yang sudah tidak berapa nampak ruang hijau..saja sebagai semangat untuk makan lebih banyak dan memberi sedikit isi kepada badan (terasa diri kurus dan ditegur ibu supaya makan banyak sikit, sikit saja la....)
.
.
.
..tengok, saya dah kata pita ukur...bukan key chain ok..warna kegenaran pula tu..ada casing lagi macam pita pengukur buat rumah bapa aku..hahaha
.
.
.


No comments:

Post a Comment